Regulamin sklepu internetowego

 

Dane przedsiębiorcy  

 1. Właścicielem sklepu internetowego oraz stacjonarnego jest firma Smaki Orientu, Monika Parzonko, ul. Myśliborska 62d/16, 03-185 Warszawa, Nip: 8121704738, Regon: 147160379.

Sklep stacjonarny oraz osobisty odbiór zamówień – Smaki Orientu, ul. Modlińska 129, 03-186 Warszawa, poniedziałek- piątek  w godz. 10-19, sobota w godz. 10-15

2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.

4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.

5. Właściciel smakiorientu.waw.pl zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.  Polityka Prywatności znajduje się, https://smakiorientu.waw.pl/component/content/article/2-uncategorised/5-polityka-bezpieczenstwa-i-plikow-cookies.html?Itemid=128 udostępniana jest również w trakcie składania.

 

I Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.

1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:

- urządzenie  przekazujące dane teleinformatyczne

- dostęp do sieci Internetu

- adres poczty email

2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia  dopasowanie  oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.

4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce bezpieczeństwa i Plików Cookies, udostępnionej pod adresem, https://smakiorientu.waw.pl/component/content/article/2-uncategorised/5-polityka-bezpieczenstwa-i-plikow-cookies.html?Itemid=128stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu. 

 

II. Rejestracja i Logowanie

1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.

2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika

3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.

4. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:    

 -   przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług  sklepu

 -   dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą

 5. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.

 6. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.

 7. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.

 8. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.

 

III.   Realizacja zamówień

1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie w godzinach otwarcia, telefonicznie +48 662 000 563 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

3. Klient składa zamówienie w następujący sposób: sposób:                                                                                                                                                                 -  wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka - wybór formy dostawy i płatności -podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza   dostawy - zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” - wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta

 

IV Forma płatności

1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  -   przelewem na poniższe konto bankowe:

Monika Parzonko, ul. Myśliborska 62d/16, 03-185 Warszawa                                                                                                                                                        PKO Bank Polski 08 10201097 0000 7202 0260 4296

- poprzez system płatności Payu        

- płatność za pobraniem

- płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym

2. Brak wpłaty za zamówienie w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie

 

V Ceny i koszty przesyłki

 1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.

 2. Ceny podane przy produktach na stronie www. sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów.

 3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

 4. Klient może wycofać złożone zamówienie do momentu jego wysłania.

 

 VI Dostawa

 1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy 

- przesyłka kurierska DPD, waga do 30 kg - 12,50 zł

- przesyłka kurierska pobraniowa DPD, waga do 30 kg - 16 zł

- paczka pocztowa, waga do 10 kg - 11 zł

- paczkomat Inpost 24/7, waga do 25 kg - 10 zł

- przy zamówieniu powyżej 230 zł – wysyłka gratis

2.  Wysyłkę realizujemy tylko na terenie Polski (nie stosujemy odstępstw i nie wysyłamy towaru za granicę)

3. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto w przypadku przedpłaty. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i decyduje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie zamówienia)

4. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.

5. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.

6. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić  towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

7. Produkt mrożone dostępne tylko w sklepie stacjonarnym lub przy odbiorze osobistym. 

 

VII. Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres: smakiorientu.waw.pl ul. Modlińska 129 lok U13 03-186 Warszawa telefon 662000563 adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.

3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.  Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Smaki Orientu ul. Modlińska 129 lok U13 03-186 Warszawa

4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący.

5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy,  Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz w linku Formularz odstąpienia od umowy

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

VIII. Prawo Konsumenta do rękojmi

1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli  Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.

2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana przez:

-   wysyłanie wiadomość email na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                                                                                                                      

-   listownie na adres ul. Modlińska 120 lok U13; 03-186 Warszawa                                                                                                                                            

-   dzwoniąc pod nr tel kom. 662000563

3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.

5. Reklamacja towaru krótkotrwałego (ser to fu, świeże makarony oraz świeże warzywa) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003r. wynosi 3 dni od dnia otrzymania towaru. Nie ma możliwości zwrotu towarów krótkotrwałych, które są pełnowartościowe.

6. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.

7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.

8. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.

 

IX Pozostałe

 1. Regulamin jest dostępny pod adresem

https://smakiorientu.waw.pl/regulamin.html

 2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.

Pliki do pobrania

Formularz odstąpienia od umowy